Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 ЖТД - гасне в движение при напън

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от KGB
    Колега трябва да го изровя....и да го кача на ФТПто....подсетиме утре или други ден...на ЛС...не се притеснявай да ме тормозиш
    Благодаря много!!!!
    Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от KGB
      Проблема идва от следните неща:

      1. Запушени маркучи за обратна нафта....скапан горивен филтър

      2. Боклук влезнал (прашинка, не очаквайте да видете нещо) в помпата....в следствие на скапан горивен филтър

      3. Регулатор на помпата не работи като хората.

      4. В редки случеи датчик на рейката

      5. Най-лошото...помпата да е "изтропала"....особено ако мине вода през нея става страшно.

      За дюзите сега не ми се пише
      Колега , интересното е че проблема дойде точно след смяна на дюзите и не изчезна след обратно връщане на старите , преди малко разбрах че ако не давам газ до край си влиза в червеното без дори да придърпа (връщам газта с около само милиметър от крайно долно положение ) , понеже имам донор ако никой не знае точният проблем след като го отсраня ще пиша да имат представа и други колеги ако и се случи подобно нещо

      Comment


      • #63
        един въпрос, защо смени дюзите?
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #64
          ами просто ги имам налични даже са по добрите не са 002 а са 068 накрая а със старите както писах след престой като запаля джигателя и дави на около 1500 някоя от дюзите защото пуши силно на неизгоряла нафта и работи неравномерно ( просто някоя от дюзите пикае в тези обороти и после изчиства ) не ми се гадаеше коя дюза е за тва смених всичките с другите проблем от подобер род няма .

          Comment


          • #65
            абе да ви кажа,че и аз имам същия проблем от как съм я взел ама все не ми остава време да я закарам да я погледнат.дано се поизяснят нещата

            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
            EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
            EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

            Comment


            • #66
              абе май доста хора с жтд-а имат този проблем , след смяна на дифтунгите проблемът намаля но пак ми го направи веднъж , май накрая ще си я карам бавно и няма да има пролеми , незнам ма като се кача в нея имам чувство че карам бензинова кола

              Comment


              • #67
                Не, колега. Доста хора с JTD-та го нямаме този проблем. Златно правило при експлоатация на автомобил (и, кой знае, може би особено Алфа Ромео) е да не се бърника нищо по колата ако тя е в изправност и не прави проблеми. Почнеш ли манипулациите си мислиш, тя ще ми се отблагодари, че така я гледкам, ама на - курец, брато. Почват филмите
                Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                Comment


                • #68
                  Това с помпите определено си е слабо място на ЖТД (едно от малкото уж). До голяма степен си е до късмет
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #69
                    Не им е слабо място...от някоко хиляди коли в БГрия....сигурно едно 10-20го имат този проблем...и все пак това са коли на много много км-ри и на вече почти 10години.

                    Нормално е за това време някъде нещо да се е запушило или износило.

                    За София мога да ви кажа къде почти на 100% ще ви оправят колите...ВантоТрейд...търсите Тони....
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #70
                      Засега единствено виждам че описвате помпата за високо налягане като проблем , имам я но смяната не е много лесна а пък ако не се и оправи след смяната и направо незнам каво ще направя с колата

                      Comment


                      • #71
                        Закарай си колата във ВантоТрейд ако имаш такава възможност.
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #72
                          Оказа се скапания датчик на рейла , четох из темите та викам и аз да го сменя че си имам една още за части и тя па зе че се оправи

                          Comment


                          • #73
                            С една дума номер 4 от списъка който написах
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #74
                              май да

                              Comment


                              • #75
                                Дано да се оправила колата колега и да си я караш със здраве
                                sigpic
                                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                                Comment

                                Working...
                                X